1 december

tja tja :)

sheet asså har inte varit i skolan på typ 1 månad :/
men va det idag iaf och de gick faktiskt väldigt bra med magen (y'

kände mig bah tvungen att lura Frida & Mia och aa först
fick man ju världens lääskigaste bild av Frida (tur att man vet att hon älskar mig)
och sen kom Miagöllet och flög på mig :))
asså har saknat den flickan så så mycke!!<33

sen har vi haft 3 lektioner matte (skit kul!):DD

men asså, trotts att jag varit borta så mycke så har jag inte alls missat så mycke vilket
är tur!

iaf, förut va jag och älsklingen ute och skulle typ gå upp och köra bilen varm så den startar
sen när min nya data och iphon 4 kommer, iaf han och Shyan fick dra mig i pulkan^^
(kände mig lite lat)

och nu sitter vi framför var sin data och har de myys och kul :)

underbart att han är här! så himmla myysigt att vakna upp bredvid han innan man beger
sig till skolan fast vill ju hällst ligga kvar och myysa och sen somna om(a'
menmen bah att gå upp -.-'

och föresten, sheet vilken dag igår :O

mådde typ skit bra inget ont elle nåt så då kom Jonas vid halv två sen åkte vi lastbil
till Volvo i Skövde och sen blev de koorv på 7 eleven och sen mot Jönköping men problemet va att
han skulle lämna lastbilen på sörvi så skulle vi gå till från Skania till Rese Sentrum för att ta tåget
men vi hade redan missat tåget som vi skulle med så vi tänkte att vi skulle ta den som gick
20:03 så va de en buss som stanna bredvid oss så vi hoppa på den sen gick vi en bit till Rese
och fixa tåg biljetter ohså,  och lix tåget vi åkte med,
:fanns INTE första klass-.-'
:skrammla
:skrek
FAN jag fick damp och självklart skrämde han skiten ur mig när de typ dunka till-.-'
så de sluta med att jag ringde Bebis (frida) så hon kunde lugna ner mig (y'
 sen blev det Taxi hem från Fkp (250Kr)


men jag är iaf hemma och jag lever(a'

nu har jag bloggat så... HA HA till er som säger att jag inte bloggar ;DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0