Hiss & Diss

tjah, asså har varit mycke med skola och annat så har inte haft tid helt änkel men nudu,
nu ska jag allt blogga varje dag för nu har jag den gamla-bärbara och rauter:D

Men iaf, asså nu ska jag hissa och dissa för jag stör mig så på detta
och har pluggar eng- Friendship!

jag vill Hissa: äkta vänner som bryr sig till 1000 och är ärliga!!
och jag vill dissa: falska vänner som bara bryr sig ibland och snackar skit. (inte för att de hänt men ändå)

så nu blir Malin en glad flicka när jag hissat & dissat som hon ville^^

iaf hade migrän hela natten tog min medecin men vah för sent så aa
helt slut nu typ deckar över datan för måste juh göra massa skolarbete nu...
INTE KUIGT!

men iaf, i helgen har jag varit med lillah frida och hon kan nästan fritera kyckling ;O
asså: EmmaEmmaEmma ska jag ta upp dom nu??? de bubblar emma!!!:O
men jag vågar inte sätta ner dom!!!:O Jag: Jo bara ta ner dom i fritösen!
Frida: AAAAAIIII FAN vah det bubblar, det är ngt fel emma! EMMA KOM HIT FÖR FAN!!!

thihi^^

men nu ska jag försöka att plugga vidare så pusshej:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0