Bea & Elin.. vila i frid:'(


asså hur kan allt bah ta slut helt plöttsligt..
jag smsa med dom vid 11 en timma senare levde dom inte:'(
vrf finns de folk som kör fulla oh på fel sida vägen:@
dom reskerar inte bah sina egna liv utan ANDRAS oxå!!!!Fan hur ska jag kunna leva utan er??:'(
gråtit hela dagen jag oh hanna oh tyvärr så går de  ut över andra oxå:(
fan vill dö med er!
ett liv utan er hur skulle de gå? fy fan vah jag älskar neh ÄLSKADE:'( er ni fanns alltid!
juste the party girl of karlsborg...
ni fick mig alltid att må bra, ni fanns alltid tygnet runt lix..:(
oh de bea sa innan hon dog i tele med malin asså:''((
FAN OXÅ!! VRF VRF VRF:'(




Elin min lillah flikka.. hur ska jag klara mig utan min galning??:'(
Älskar dig så fukking mycke:'((
Jag vill bah dö så jag får träffa er om man göre när man dör...





Oh du bea... älskling, du som alltid ställde upp i ur oh skur.
så många fester så många minnen..
kommer gråta hela livet ut för detta!!:'(((
älskar dig så otroligt mycke!! elle gjorde..:''(







:'''(

Kommentarer
Postat av: Emmas Frida!

usch, rip :(

älskar dig Emma och finns alltid

här för dig! <3

2010-10-24 @ 21:01:27
URL: http://friidaduvet.blogg.se/
Postat av: Emma Sköldsson

Frida, jag älskar dig så oerhört mycke!Skit i de jag sakt i dag för de äe bah att leva vidare för dig oh alla andras skull!!<33

2010-10-25 @ 16:29:30
URL: http://emmadinlillaflikkah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0