Bröt bah ihop i skolan..:/

Hej på er..

asså första lektionen gick men sen bröt jag bah ihop:'(
asså satt typ med underbaraste Mia hur länge som hellst oh bah grät
oh dagen fortsatte med att 4 andra underbara flikkor oh jag satt i ett
rum oh bah grät..
asså känns bättre nu har inte de där självmords saken kvar iaf..
inte så mycke iaf...:/
asså så otroligt glad för att ni verkligen brydde er!
kan nt beskriva typ mene.. TACK!<3
betyder massa att ni ställde upp så för mig!
utan de som hände i skolan vet jag nt hur detta skulle slutat..

Frida, jag älskar dig oh kommer alltid att göra,de vet du!
Vi klarar allt tsm! Tack för att du finns älskling!!<333
jag vet att de äe jobbigt för dig nu lix med allt som hänt
men vi klarar allt bah att kämpa på de kommer ta ett tag men
allt kan gå en bra väg!
vet nt hur man ska beskriva hur mycke du betyder för mig..
du betyder ALLT asså frida.<33


Mia, asså du äe alltid glad.. fast så som du vah i dag vill jag aldrig mer se dig!
vah hemsk gjorde lix ont i hjärtat! Älskar dig!<33

Oh lix ni som vah med i dag lix de betyde massa för mig..
att de brydde er så mycke lix.. Tack!<3 ni fick mig att inse vah den rätta vägen äe..

Kommentarer
Postat av: frida

älskar dig massa älskling!

<333

2010-10-30 @ 14:31:36
URL: http://friidaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0