Folkabo

Hej:)

igår vah jag på typ ett kalas för Mats nu igen dåe.
fast denna gg hade han skickat ut privat inbjudningar(y'
vah typ 14 tårtor^^ oh jätte god mat från hotelet i Tidaholm:)
sen skulle de vah gudstjänst fast jag palla nt så gick ut med hunden där^^
jag oh hanna kände oss  tvungen att gå in på skolgården oh träna hunden på lydnad oh hopp oh sånt,
de gick jätte bra faktiskt han lyder oh gör allt som man säger:DD
Baccus hoppa typ lika högt som jag äe lång:oo


sen idag vakna jag av att jag fick kramp i magen..:/
menmen, mamma har skickat in remisserna från Borås sjukhus oh Skövde där jag låg inne
för detta fast då vah de värre men nu börjar de komma igen lix:( FAN!!
ibland tror man typ att man ska avlida...


Baccus.
gulligt med skägg oh långt hår på öronen^^så fin vovve så(a'
fina ögon?;)

Kommentarer
Postat av: Mazin Shakir

Ja, dina ögon är så fina! ;) <3 men alltså, du är så vackert! <3

2010-11-26 @ 10:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0