Löwinga-Dagen

hej(:

har nyss kommit hem från Åsle vah där på Gudstjänst (konfan har fan ändrat på mig:s)
aa iaf, mor skulle sjunga där så åkte med.
Mats oh massa fira att han varit präst i 25 hela år:o
så efter de gick vi alla efter några som spela till ett stort hus
oh där fick vi en jätte stooor macka med massa på
så orka nt äta upp^^
sen vah de massa spex, skit kul vah de!!:D
Karin vah där oxå så vi hade kul:P
sen sjöng vi gick typ så här:
MJÖLKAPALL, MJÖLKAPALL- vi trodde att din tid var all
MJÖLKAPALL, MJÖLKAPALL-nu står du där i alla fall.
aa oh längre så klart men den hade dom när han fick sin mjölkapall xd
sen vah de en skit kul låt, Han hänger me'.


men från de roliga till de mindre roliga...

lillah frida har visa ända tills på fre så kommer väl typ gå under
men tur att man har mia.
sen lix jag vet nt vart jag ska ta vägen..
så fukking irriterad på mig själv!
kan väl nt skriva så mycke för vet att vissa läser detta som inte borde.

grät mig till sömns igår.. inte ens Hanna kunde göra allt bra.:/
ovanligt brukar alltid bli glad när hon kommer!
vi lyssna på Runka mig med vita handskar på, oh inte ens de fick mig glad.. Weard!
Men de posetiva äe väl att jag inte kommer kunna gråta mer på ett bra tag!

men nu ska jag kolla tv gå ut oh förgifta luften med en cacser pinne
oh sen sova antar jag(y'

men VRF kommer allt på en oh samma gg? 3 av mina vänner mår oxå skit just nu:'(


aja pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0