Mia kan verkligen få en på bra humör(y'

tjah;)

varit oh spelat i fkp som vanligt idag då, gick skit bra(y'
massa beröm aav min lärare^^

sen när jag kom hem åkte jag hem till sötismia(a'
prata en massa om de som hänt oh massa..
har väl typ kommit, ingen vartt med vad jag vill elle borde göra:/
men hon fick mig på bra humör efter allt skratt<3
hoppas verkligen vi börjar umgås mer mia!!

nu ska jag väl kanske städa mitt rum, men hallå? ORKA?^^
gör väl de en annan dag som jag sakt i 3månader nu;)
Malin får komma hit oh städa åt mig nu tycker jag^^
hon hittar juh alltid massa kul när hon städar mitt rum xd
saknar dig sjukt mycke Malin!:(<3
kommer iaf alltid vah du & jag!
Sköldström, inte sant älskling?;)<3

menmen nu ska jag gå ut lite:$
thihi^^

men natti på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0