Test(y' har tråkigt.



TÖNT
 
du har glasögon-neje!>.<
du har tandställning-absolut inte! inte en chans att ngn får in en sån i min mun!:o
du pluggar alltid ordentlingt på lektionerna- oftast faktiskt(y'
du gör dina läxor- självklart
du har aldrig skolkat- jooh de har jag faktiskt.
du har aldrig behövt göra om ett prov- joh ngn gg i typ 6an xd
du känner dig ofta ensam- neje!!
du brukar nästan aldrig vara ute på kvällen- joh.:)
du har blivit kallad tönt- nej nt seriöst menat^^



FJORTIS
du sminkar dig i minst en kvart på morgonen varje dag- ja, vem gör inte??
du tuperar håret
 och använder hårspray varje dag- ja.
du röker/tjuvröker- tjuvröker nt, dom flesta vet de(y'
du har mycket "kompisar" som du bara känner på datorn- nje elle aa kanske en del^^
du andvänder ord som puss, älskar dig m.m irl- ja, självklart(a'
du håller nästan alltid på med din mobil- mobilnööörd(a' 
du andvänder parfym varje dag- men omg, ja! xd
du brukar andvända klackskor- neh äe juh så lång ändå elle;)
du lyssnar mest på r'n'b- vah?
du dricker ofta alkohol- ofta oh ofta vet jag väl nt men^^
du har blivit kallad fjortis- ofta!



EMO

du bryr dig inte speciellt mycket om skolan- joh
du har nästan alltid svarta/röda kläder- nje?
du sminkar dig med kajal/eyeliner- ibland
du har svart hår och snedlugg- neje^^ läskigt juhe;)
du har vans eller converse- neh
du sitter ensam och lyssnar på din mp3/ipod på rasterna- nej! 
du lyssnar på band som tokio hotel, mcr, fall out boy, green day m.f- nej. 
du skär dig- NEJ! inte med flit iaf xd
du är aldrig ute på kvällarna. du sitter inne och lyssnar på musik- neh
du har blivit kallad emo- neh



BITCH

du skriker på folk du inte känner- haha nt när jag äe nykter dåvah;)
du ger ofta folk "bitchblickar"- kan väl hända;)
du har någon gång hotat någon- ja på skoj^^
du har någon gång slagit ner någon- aa har jag faktiskt gjort..

du bråkar ofta med folk- neh?
du är lättirriterad- beror på men aa typ(a'

du är väldigt envis- aah;)
du är alltid den som "vinner" i bråk- vah vadå bråk?
du är ofta i slagsmål- neh om de inte behövs så nej tack!



BIMBO

du har hånglat med över 15 killar på en kväll- jah de har hänt.
du har stora bröst och blont hår- vadåe nah kan jag nt på stå elle;)
du har linda rosing, pamela anderson, viktoria silvstedt eller någon liknande som förebild- neh
du skulle vilja vara med i slitz eller playboy någon gång- vah? nehvah;)
du festar och blir full nästan varje helg- neh nt varje helg^^
du har haft ett "one night stand"- nepp malin kom som tur vah:o
du byter kille ungefär 1 gång i månaden- neh?
du går runt med kortkort även på vintern- nej! kallt!!
du har blivit kallad bimbo/hora/slampa- ja



RIKEMANSBARN
du shoppar varje dag- typ, kanske inte varje men;)
du äger saker från d&g, gucci eller dior- aa
du använder inte samma kläder 2 gånger samma vecka- äe jag trött på morgonen så joh orkar nt tänka så tar de första bästa(y'
din garderob är alltid proppfull- aa! drf jag ska få större!!:D
du har mer är 5 par skor- haha xd ja lätt!
dina föräldrar ger dig ofta pengar utan anledning- neh men mormor oh andra folk som beundrar mig xd
du får ditt barnbidrag- nt hela:(
du har eget bankomatkort- ja de klart!:)
i ditt rum finns både dator och tv- neh min data gick sönder:'(
du tackar inte ens när du får pengar längre- joh, måste juh vah trevlig!
du har blivet kallad rikemansbarn- aa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0