Ullared

Hejhoppss;)

aa idag åkte Mor,Mormor-.-', Pontus oh jag till Ullared(y'
SötisFrida sov här oxå så segt att komma upp för ngn vill bah sovasovasova^^
men de gick juh oxå;)
så vi körde hem henne oh hämta upp Pontus oh sen ner till Tidahöölm för att häta
Häxan-.-'
sen när vi kom fram vah de 1km kö in till Gkås asså OMG!
oh mamma oh hon skulle in till Glasögonfabriken* tror jag de hette
så jag oh Pontus gick runt i Ullared oh åt Munk med gräddkåla, USCH!
oh så fick jag veta att de finns en affär som jag inte gillar:oo (jagarsak);)
sen när dom vah färdiga där på glasögonsaken så tänkte vi att vi kommer
inte komma in på Gkås i den långa kön när de stänger kl:5
så jag blev skit ARG!!-.-' FAAAAN oxå!!!!:@
ohså kom vi typ hem kl:9 elle nåt oh sen ner till Tidahöölm igen oh snällaste
becca gav mig cigg(a' (jag överlever!)
sen blev de att åka till Trollungarna (Frida oh Ellinor) oh kom typ hem halv 12 elle nåt:)


asså Hanna äe galen väntat på mig här hemma sen 10 i morse, galen sak!!(L)
oh nu äe hon dyng rak^^
men myys^^

nu kollar vi på Paradise Hotel(y'




pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0