bloggen igång igen dåe(y'

Tjah tjah;-) Bloggeen igång nu då så alla kan sluta tjata om de^^ nu har jag varit i aa vah de nu hette typ där lager 157 finns (jag har alltid koll) aa köpte ett par skor där för 800kr sen hitta jag typ inget så fick inte spåndera mammas pengar:-( väldigt ledsen för de faktiskt. Nu äe jag iaf i tvärred oh ska vara fotograf åt ett band kanske blir mitt kort på ännu ett skiv omslag:-) Mäste bah säga att jag mått skit sen i sön drf jag kanske inte varit mig själv direkt men aa.. Gmn du vet att jag älskar dig! Vi klarar allt tsm<3

Kommentarer
Postat av: frida

<3

2010-09-03 @ 23:21:18
URL: http://friidaduvet.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2010-09-04 @ 01:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0