fof lite förkyld

Tjah tjah(:

asso konfa saken vah typ mega konstig men aha?
asso typ be oh sånt lix amen kom man på att man skulle säga typ 3min efter xd
aja men jag överlevde ändå(y'
sen igår blev de typ vartofta till 10(: de vah riktigt kul faktiskt!

Fattar inte hur man kan bli typ skit depp bah för att ngn vän äe de..
Om jag bah kunde göra ngt men..

Men nu har man sj lite oh tänka på oh lix kommer dt att funka eller äe vi bah så
bra vännner? skulle nästan kunna säga allt till dig fast vi typ knapt känner varandra..
neh men hur ska jag göra, du äe så gullig när man äe sj med dig oh så lix:/
de äe vell bah att vänta oh se vilket hål detta går åt...

                                                                                                           <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0