Hejhopp

tjah(:

asså haft totalt fullt upp så har inte hunnit blogga^^

men iaf i Torsdags kom Hanna hit oh typ shopat massa
oh hälften till mig mega gullig äe hon juh!!
sen drog vi till Tidahöölm på kvällen oh flöta Pizza oh träffa folk,nicenice:P

oh FYFAN!! varför finns dt hälge lix sprang ut en sån där stor sak men hanna
äe juh snabb både på gasen oh bromsen så självklart gick de bra xD
sen blev de juh myys men fick inte sova sen för henne för aa
alla säger att man sover lite hum fel^^

men iaf igår vah de juh gig i kyrkan gick jätte bra
fick 300 för spelningen oh 3hundra av folk som kom oh bah
beundra mig oh sånt^^ I like(y'
pengar har man juh absolut inget imot;)

nu blire oxå en ny gittar på torstag eftersom jag får sålt
min Livin fast aa till mormor xd hon betala meest
så aa xD

Idag blire la bah slapp, ligga i sängen oh glo på tv
hanna kommer nog en sväng snart oxå oh
sen kommer nog lillah Frida(:


pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0