Oj då^^

hej på dig;)

aa i veckan har jag typ varit sjuk så typ glömmt bort att blogga så aa nu blire en del så
hämta läsglasögonen ;d
 usch haft typ fullt upp med spelningar på musikskolan oh lix 4 privat lektioner oh en med
lilla blåsverket oh en med Mössebergs musik kår nästan lite jobbigt mycke sen plus spelningar
men aa musiksnille men de kan vah riktigt bra för mina gig får jag mycke för(aa'

men kom typ hem nyss från en spelning med folk som kan läsa noter se korsförteken
och b förteken oh fatta att äe de en punkt under noten så äe den kort mm mm!
självklart pratar jag om Mössebergarna äe typ bah äldre förutom jag Ottilia xd
men vi äger totalt!;)
spelningen i åsarp gick iaf skit bra fick juh betalt oxå så aa nöjd(y'(:

min lilla fru kom igår så aa vi vah vell mogna oh kolla på camp rock 2 tror jag den hette oh sen
somna Skruttis typ så kolla på den där asa läskiga filmen själv oh när den vah slut vakna hon juh till typ-.-'
men haha hur söt kan man vah när man sover elle:o(a'
myysig kväll/natt sov vell inte innan 1iaf så^^
älskar dig frida!!<3

men nu funderar jag faktiskt på att plugga på de där provet jag fick i fre tills på måndag-.-'
elle kanske uppsattsen om parti saker men nääsch tar de på typ hm i morgon elle i natt ;d

men lite bilder kommer juh självklart snart typ för
måste UTUTUT!!(a'


pussään

Kommentarer
Postat av: frida

haha, då ska du se dig själv när du sover (a'

älskar dig massa!<3

2010-09-18 @ 22:15:23
URL: http://friidaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0