Städning..

hej(:

Igår kom som tur vah min fina frida oh aa hanna hadde bestämt vah
jag skulle ha på mig så de bliv,
Jeans,fotballs strumper oh tröjan hon gjort
står typ i fram, Rör NT MiN snygging!!//Hanna
oh på baksidan, Het röv!! oh massa pilar^^
Nice klädstil de vah?;)

sen kom Richard oh Tobbe vid 9 typ oh
skrämde skiten ur mig oh frida!!! usch.
oh självklart vah jag tvungen att bussa Baccus (hunden) på dom(a'
oh sen åkte dom vell vid 2 elle nåt(:

oh nu kom jag typ hem från konfa saken (jag oh sara blev mobbade av prästen matts
för vi blev skit rädda för en fluga som vi trodde vah död oh sen rörde den på sig oh
typ en läskig vind)
oh sen fick jag ta typ kolekt* med en dån där lång sak
trodde jag skulle slå ngn i huvet^^
men självklart äe jag bäst så jag gjorde nt de;)

nu ska jag städa mitt rum lite mer nogrant^^
(ser ut som faen!)
sen blire fkp till 10 elle nåt ska bli kul faktiskt:D


men pussän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0