studiedag

hejhopp(:

om du tänker på studiedag tänker du kanske?
hum.. lata hela dagen? dra till vännerna?
aa jag oxå men neh jag ska till kyrkan på konfa sak-.-'
fyfan, vrf just på en studie dag???-.-'
aja.

igår gick jag en halv mil till vt:o
frida vah typ redan i vt oh pontus skulle hämta mig typ 8 sa han
men han oh richard vah på ngn brandmans utbildning elle nåt sånt
oh de höll på i 3timmar visst lix ända till 9 så jag fick juh
börja gå till frida i vt vah typ död efter de fick springa en del oxå-.-'
sen körde pontus hem mig vid halv 11 ohså sa tobbe oh richard att dom
skulle gå hem till mig för att se på film så jag oh pontus gick in oh såg
på Idol men jag blev så arg för att en åkte ut så då såg vi feelm ist
oh sen kom juh dom faktiskt:o
så dom åkte vell vid halv 2 ngn gg typ:p

så nu ska jag börja städa mitt rum ÄNNU MER:o
måste få in de nya pianot i dag så måste faktiskt-.-'

sen blire konfa 1-5 oh sen kommer mormor oh morfar med pianot
oh pontus sen oxå(:



men nu ska jag städa, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0